7 november 2009

Yum yum give me some

Igår var det fest, och fy fasen vad fuller jag blev.
Nu såhär dagen efter 03.22 så börjar jag piggna till! Haha

Får nog ta det lite lugnt med alkoholen nu. Det här är inte okej.

Men kul hade vi iaf. Det var jag, Emelie och Johan som satt och drack lite, vi blev mer och mer sugna på utgång så vi ringde skjuts och den lycklige blev Fille.
Åkte till Linköping o dansade gärnet, i like.

Idag har jag varit fyllechaffis. Det är inte alltid kul. Men idag var det riktigt skojsigt.
Först körde jag Fille till Linköping och sen körde jag Fätta, Höften, Höna & Torsken. Och jag fick mig ett gott skratt för Kalle Haag är så jäääävla rolig. Helt sjukt! Han hade på sig en grå (hockeyfrilla) peruk och bara det fick mig att ligga dubbelvikt.

Hunnit med o jobba har jag gjort också, men det är ju inget ovanligt, det gör ju jag jämt.

Nej vet ni vad, nu ska jag sova, lääänge:) och vet ni en annan sak? JAG SAKNAR JENNY! flytta hit? eller ska jag flytta til dig? Det är frågan......


Godnatt alla fina:)

2 kommentarer:

  1. Detta måste lösas! Situationen som den ser ut nu är inte okej, inte okej alls! Flytteliflytt för nån av oss!

    Å du....jag funderar på att spränga statoil haha

    SvaraRadera
  2. jaa absolut!

    haha and why is that honey?

    SvaraRadera