2 november 2009

Karlstad

Har ett ord för den resan: MISÄR!

Klockan 8 gick jag och min kära vän Jenny upp. Fixade iordning oss, väckte, Johan(Gayen) sen rullade bilen till Linköping, hämtade resten av packet och sen började vår resa mot Karlstad.
Vi åkte en mini buss på 9 pers. Tänk er nu, ca 10 plattor öl, 7 karlar och så Jenny & jag. Det var helt sjukt. Härj, 15 pissepauser, 1 pubstopp och käkstopp.
Iaf, vi nådde målet och släppte av grabbarna vid arenan!
Under tiden som dom kollade på hockeyn skulle jag och Jenny göra Karlstad osäkert! Vi gick några varv i centrum och tillslut satte vi oss på "Score" en sportbar och käkade. Riktigt god mat hade dom! Där satt vi iaf en stund och glodde på hockeyn. Sen får jag ett samtal av Gayen, det löd såhär "När matchen är slut står ni med bussen precis utanför dörren till arenan MED motorn igång. För det här kan sluta illa annars" Hahaha hockey huliganer alltså...
Det var iaf lugnt och vi åkte hem, några sov, några fortsatte härja och supa galet. Hampus gjorde inget av det, han dampade ist. HAHA ja herregud vilken resa.. Kan inte beskriva i ord hur jävla misär den var.
Jag kan ju säga att nästa gång jag kör på dom ska det vara inom 70 skyltarna så de bara e o slänga ut den ena efter den andra!

När vi väl kom till Linköping igen så var de bara att skynda oss, häva alkohol, fixa sig lite grann och dra ut. Sliver&Harrys blev det. Hade riktigt skoj där. Sjukt mycket folk. Och sen fick jag ju träffa sötnosen också:)
Så efter allt misär så slutade ju faktiskt kvällen mysigt!

Bilder från helgen kommer upp imorgon, eventuellt på onsdag, håll utkik :)
Nu ska jag sova. Jobba i Motala imorn!

Förresten läs Jennys blogg om ni vill läsa mer om helgen:)

Godnatt!!

2 kommentarer: